maandag, 18 okt 2021

Reacties

  1. Heer, gisteren had ik een moeilijk gesprek. Help me om datgene wat ik moet aanpakken te doen met de mantel der liefde. Voor de ander en voor mezelf. Leer me het onderscheid te maken tussen gerechtvaardigde woede en vergeving. Help me het voor U juiste te doen, zodat ik iedereen die hierbij betrokken is help. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Heer, wilt U mij nabij zijn nu ik weer moet vechten tegen angsten en depressie. Ik vecht elke dag en het lukt me redelijk maar met Uw hulp erbij zal het misschien wat lichter mogen voelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb vandaag slecht nieuws ontvangen. Het maakt mij opstanding.
    Heer, help me te zeggen "vrede aan dit huis". Laat de vrede terugkeren in mijn hart,zodat in staat ben die met anderen te delen. Verban de vrees en wraak uit mijn leven.
    God wees mij zondaar genadig.
    Heer ontferm u over mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vraag uw gebed voor iemand die ik vandaag mocht ontmoeten. Hij heeft een diepe geestelijke honger. Moge hij, hoe dan ook, God ontmoeten.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Unknown, Anoniem, Frank, Kris... ik bid mee voor jullie intenties. Moge de Heer ons gebed verhoren en genadig zijn. Heer,we hebben U nodig!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten