vrijdag, 29 okt 2021

Reacties

  1. Lieve Heer, wees mij nabij. ik bid voor M en haar familie. Vandaag krijgt ze te horen hoe ze haar kanker gaan behandelen. En dank U dat het zo gaat met mij gaat. Mijn angsten weer onder controle heb en daardoor meer en meer rust mag ervaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid mee voor jullie !
    Heer leer mij gastvrij te zijn ,ook in de mate van 't mogelijke voor alle eenzamen ,vluchtelingen en mensen in gevaar !
    Bevrijd me ook van angst en zelfzucht !
    Dank U Heer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vader, laat mij in deze situatie een oplossing zien.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid dat de politiek met inzicht en rechtvaardige beslissingen nemen hier en overal ter wereld zodat mensen niet hoeven te vluchten.
    Dat ouders niet de verscheurende beslissing moeten nemen om hun kinderen te koop aan te bieden.
    Zorg dat de kinderen in Afghanistan en Jemen niet het slachtoffer worden van oorlog en geweld.
    Dat de taliban zich correct gedragen en de mensenrechten respecteren.
    God draag zorg voor alle kinderen en vooral de hulpbehoevenden. De

    BeantwoordenVerwijderen
  5. God, ik bid voor alle slachtoffers van geweld in de wereld. Ook vraag ik u om rust bij ons thuis en dat ik niet meer in angst moet leven. Ik bid ook mee voor alle intenties hierbiven. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer, geef mijn dochter wijsheid, dat ze de juiste stappen neemt voor haar gezondheid.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten