zaterdag, 31 okt 2020

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Goede God, het is alsof wij bij deze pandemie door een woestijn gaan. Leid uw volk en beschermt het. Geef mensen kracht en volharding.
    Dank voor deze dag,voor mijn leven en de vele lieve kinderen en kleinkinderen die ik mag hebben.
    Zegen mijn vrouw en zegen ons huwelijk, amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat de nieuwe maatregelen tegen Covid 19 maken dat er gedurende zes weken geeen erediensten mogen gehouden worden, net op een moment dat zoveel mensen steun hebben aan een gebedsdienst of een eucharistieviering. Alle lokale kerken hebben ten volle hun verantwoordelijkheid genomen i.v.m. het maximum aantal en de anderhalve meter afstand bewaren.
    Maar goed, we zullen thuis met nog meer devotie bidden voor allen die het nodig hebben, zodat we de pandemie een halt kunnen toeroepen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid mee, en ik bid ook heel speciaal voor alle dokters, verpleegkundigen, zorgkundigen en vrijwilligen,allen die proberen de zieken op te vangen en te verzorgen. Heer, geef hun allen extra-kracht, want ze hebben het nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer, wilt U ook deze dag weer over mij waken zodat ik rust en hoop mag ervaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede God, op deze hoogdag gedenkt ik in het bijzonder lijn ouders, familie en vrienden die in uw licht opgenomen zijn.
    Geef hen uw eeuwige vrede. Amen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten