maandag, 5 okt 2020

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Heer beziel mij met Uw Geest van Moed ,Barmhartigheid en Liefde !Dank U Heer !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer leidt mij op het pad dat U voor mij hebt bestemd. Geef mij in wat ik best beslis voor mijn gezin en mezelf. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid om kracht in deze moeilijke tijd voor alle mensen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer, wilt U ook deze dag weer over mij waken zodat ik mij veilig voel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankgebed; voor een goede reis nr Rome en nu een vruchtbaar studie jaar gins van Patrick

    Voor de beterschap en genezing van tante Chrisje

    Voor nieuwe priester roepingen en nieuwe roepingen tot hey Godgewijde leven

    Dank voor Radio Maria België ....radio Maria Nederland en alle medewerkers

    Voor Treesje en haar intenties ...moge ze wijsheid ontvangen en het Katholiek geloof leren kennen

    Moge onze kleindochter Mia gedoopt worden

    Lieve God ik wil u danken voor verkregen genade
    En wil u hulp vragen bij een gemeenschappelijke intentie van mijn echtgenoot Jan en mezelf .

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten