maandag, 19 okt 2020

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Heer leer mij meer en meer met ,door en in U ,dag in dag uit te leven !Zodat ik geholpen door Uw Geest mijzelf, mijn naasten en vooral U moge écht liefhebben ! Dank U Heer !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor Jezus was het lijden groot,
    verrijzenis was nog ver af.
    Zijn doel was goed doen zonder maat,
    verheerlijking kwam achteraf.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Heer, wilt U ook deze dag over mij waken zodat ik rust kan ervaren en positief blijf. Dank U!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lieve Heer

    Wil je een gezin in moeilijkheden helpen ; die bij lij om gebed kwam vragen

    danku

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer

    Om kracht en zegen over mijn gezondheid en kracht

    danku

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten