donderdag, 22 okt 2020

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Goede God, zegen mij en allen die ik lief heb.
    Zegen allen die verantwoordelijkheid dragen en alle hulpverleners in deze moeilijke tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Heer

    Ik kom U om genade vragen over het virus en allen die er op welk vlak ook mee worstelen

    danku

    Mag ik ook jou zegen vragen over ons huwelijk en onze kinderen

    danku

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bidden we samen voor vrede in onze wereld voor de verkiezingen in Amerika kom
    H . Geest met uw Licht en Inzicht over hen die moeten kiezen dat Uw LIEFDE mag regeren .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer, helpt U mij de juiste weg te vinden. Zodat ik meer rust mag ervaren en per dag leef.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor deze toch nog fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten