woensdag, 7 okt 2020

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. BidVoor Femmy van Ende, Twee Mäand geleden op 68 jarige leeftijd overleden aan kanker

    BeantwoordenVerwijderen
  2. BidVoor Femmy van Ende, Twee Mäand geleden op 68 jarige leeftijd overleden aan kanker

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer leer mij en ons... te beseffen in welke mate U ons bemint !
    Wàt er ook gebeure .
    Jezus JIJ leefde als mens ,maar ook als Zoon van UW en onze Vader !
    Blijf ons nabij in goede en kwade dagen !
    Leer ons in àlle omstandigheden te blijven vertrouwen en lief te hebben!
    Dank U Heer !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer, ik bid om een oplossing om een kleinkind van 8jaar die zich alleen en triestig voelt,uitgesloten door vriendjes Dank u!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer, wilt U ook deze dag over mij waken zodat ik me rustig en positief mag voelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt lieve Heer voor het feit dat deze dag zonder onrust was.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten