maandag, 26 okt 2020

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Uit de brief van Paulus heeft me is getroffen "volg het voorbeeld van God"dus wij kunnen niet anders dan de weg van de liefde opgaan .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede God, laat mij deze week iets betekenen voor de anderen.
    Zegen mij en zegen mijn familie. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid met jullie mee!
    Mijn vraag aan God :Heer leer mij oprecht liefhebben en lijden aanvaarden!
    Dank U God!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer, wees U mij nabij zodat ik rust kan vinden in alles wat ik doe. Wijs mij de weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor deze dag zonder angsten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Graag wil ik bidden, en lezers van dit bericht vragen om met me mee te bidden, voor een dame die in de kliniek ligt, en vecht voor haar leven.
    Zij is een goede vrouw, moeder, lector in de kerk, en vrijwilliger in verschillende sociale organisaties, o.m. Samana. Hartelijk dank.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid mee.
      Moge alle zieken zich door Gods liefde gedragen weten. Goede God
      Wees Gij aanwezig in de gebaren en daden van artsen en ander personeel. Dat Uw genezende Kracht ook op die manier mag binnendringen bij patiënten die zorg en hulp nodig hebben.
      Dank Vader omdat U deze bede Vervoort.
      Amen

      Verwijderen

Een reactie posten