donderdag, 29 okt 2020

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Ma en Pa, nu jullie in de heerlijkheid van de Vader zijn opgenomen waak over mij zoals je dat vroeger deden en bid voor mij zoals ik elke dag op jullie gebed kon rekenen.
    God neem toch allen van mijn vrienden op die niet in U geloofden want het waren goede mensen. Ik denk aan Eddy, Gery, Walter en nog zovele anderen wiens leven voltooid werd. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Iedere keer als wij bidden, bidt Jezus met ons en voor ons !
    Deze uitspraak van onze lieve paus is meer dan een troost,
    het sterkt ons in ons gebed !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Heer, wilt U ook deze dag weer over mij waken zodat ik voel dat U altijd bij me bent in goede en moeilijke tijden. Dank U.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor deze hele fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer dat de nieuwe maatregelen tegen Covid 19 maken dat er gedurende zes weken geeen erediensten mogen gehouden worden, net op een moment dat zoveel mensen steun hebben aan een gebedsdienst of een eucharistieviering. Alle lokale kerken hebben ten volle hun verantwoordelijkheid genomen i.v.m. het maximum aantal en de anderhalve meter afstand bewaren.
    Maar goed, we zullen thuis met nog meer devotie bidden voor allen die het nodig hebben, zodat we de pandemie een halt kunnen toeroepen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten