dinsdag, 27 okt 2020

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Goede Vader, zegen deze dag, zegen allen die lijden of het moeilijk hebben.
    Zegen de vrucht in de schoot van ons Lies. Dank dat na zo een lange weg zij dit kind heeft ontvangen en laat het groeien tot een mooi mens.
    Versterk mijn geloof en vergeef mij mijn fouten. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Heer, wilt U ook deze dag weer over mij waken zodat ik rust krijg zoals gisteren en per dag kan leven. Dank U.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bidden we om vrede en om het welslagen van de verkiezingen in Amerika dat de H. Geest werkzaam mag zijn in elke stem .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid mee voor al die intenties, en voor allen die onze gebedshoek bezoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank U voor deze dag zonder angst!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten