vrijdag, 23 okt 2020

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. God is de Herder die waakt over mij, die mij geleidt naar de groenende weiden; God is mijn Herder, mij altijd nabij, om mij naar vredige waat'ren te leiden. Liefelijk lokt mij zijn wenkende stem: God is mijn Herder, 'k ben veilig bij Hem.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kris ik dank u voor de 2 woorden " ver en dragen "

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer, laat ons vandaag de warme gloed van Uw liefde voelen. Bescherm ons en draag ons. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer help mij en ons ...te léven zonder angst en ikzucht ! Leer ons meer en meer te beseffen dat" JIJ" altijd diep in ons wezen aanwezig bent door Uw Geest ! Waarom dan nog angstig zijn ?Dank U Goede Herder !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve Heer ik ben er zeker van dat U al mijn angsten en zorgen in Uw grote LIEFDE van mij wegneemt Heer vermeerder mijn geloof

      Verwijderen
  5. Bedankt voor deze fijne zonnige dag.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten