vrijdag, 16 okt 2020

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Heer laat ons nederig in Uw dienst staan helpt ons daarin ons eigen ik staat soms in de weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer leer mij te vertrouwen op U, nederig en dankbaar te zijn. En ook met plezier dienstbaar te zijn naar anderen. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer vervul ons van Uw Liefde !
    Zodat we handelen en leven bewust zijnde dat niet mijn willetje geschied ,maar wél Uw Wil !
    Wij zijn maar onnutte knechten !
    Ik smeek U Heer ontdoe me van angst ,hoogmoed en ikzucht !
    Leer mij te leven in vrede,nederigheid en liefde !
    Dank U Heer !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer, wilt U ook deze dag over mij waken zodat ik meer rust kan ervaren. Ik vertrouw U en laat mij voelen dat U altijd bij me bent.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten