woensdag, 28 okt 2020

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Wees gegroet Maria, moeder van de mensen. Denk aan ons en bescherm ons.
    Goede God, Danku voor deze dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer, moeder Maria, bescherm ons tegen die akelige ziekte die zoveel slachtoffers maakt. Help de mensheid de corona overwinnen en geef hen terug moed. Ik vraag ook bescherming voor mijn gezin, mijn naasten en mezelf. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Heer wilt U ook deze dag mij nabij zijn zodat ik me voel zoals de laatste dagen. Daar ben ik U zo dankbaar voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Herinneren is meer dan een reconstructie van het verleden. Het maakt nieuwe vormen van aanwezigheid mogelijk, pas dan ervaar je dat leven sterker is dan de dood. Dat geef me een zekere vreugde.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer, bedankt voor deze fijne positieve dag. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer,
    dank voor het goede nieuws in verband met mijn test.
    dank U omdat U mij de kracht en het vertrouwen geschonken hebt om in afwachting van het resultaat niet te wanhopen.
    Schenk aan alle mensen in dezelfde situatie hetzelfde vertrouwen en kracht en dat zij die wel positief testen zich verantwoordelijk gedragen en voorbeeldige patiënten mogen zijn. Dat het lijden van zieken, ziekenhuispersoneel, bejaarden, eenzamen, onderwijspersoneel, ... dragelijk mag worden. Zend Simons Van Syrene om het kruis te helpen dragen.
    Dank Vader omdat U naar Uw mensen omziet.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beadem ons allemaal
    Met uw Geest

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten