zaterdag, 24 okt 2020

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Lieve Heer wil even luisteren
    In dit vroege ochtenduur
    Naar mijn bede kort maar innig
    Die ik naar uw Hemel stuur.
    Ik heb vandaag zoveel te vragen
    Want het lijden drukt mij nëer
    Help mij op mijn levensdagen
    U te volgen lieve Heer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer, geef vrede en vreugde aan mijn familie eb aan mijn gemeenschap

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Opstijgen van Jezus naar de Vader was en is tevens een afdalen naar ieder van ons en Hij zegt ons wees niet bang ook nu in deze corona tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer, wilt U ook deze dag weer over mij waken zodat ik rust vind en per dag kan leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer

    Kom over mij dat ik terug innerlijke rust kan vinden ; na het overlijden van mijn mama

    Danku

    Ook vraag ik Uw zegen over de vele gezinnen met vele zorgen
    breng Uw genade over alle gezinnen Lieve Heer

    Danku

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten