maandag, 12 okt 2020

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Lieve mensen,
    ik wil graag jullie gebed vragen voor mijn schoonvader die stervende is.
    Waarvoor een hartelijke dank.
    Heer, als hij bij U aankomt, wil hem dan ontvangen in uw grote barmhartigheid. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid zeker mee voor je schoonvader, Kris. En natuurlijk ook voor je vrouw en de hele familie. De Heer zal je schoonvader zeker met veel liefde ontvangen. Moge Hij jullie allemaal zegenen, met troost en kracht. Goede moed voor de komende dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve mensen,
    mijn schoonvader is inmiddels overleden.
    Moge hij goed zijn aangekomen in Gods eeuwige liefde.
    Ik bid om troost voor mijn vrouw, al zijn kinderen, en bijzonder zijn vrouw.
    God, zegen ons allen.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goede moed, Kris. Ik bid voor je schoonvader, en voor allen die hem nu zullen missen, voor troost en sterkte voor de hele familie.

      Verwijderen
    2. De Heer is barmhartig moge Hij je schoonvader opnemen in Zijn Liefde en jullie allen steunen vanuit die LIEFDE

      Verwijderen
  4. Lieve Heer, wilt U ook deze dag weer over mij waken zodat ik meer rust mag ervaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mens is pas helemaal mens als hij zich kan geven aan Iemand die groter is,dan wordt ons geloof opengebroken , nu versta ik wat wijsheid betekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid mee voor alle intenties. Voor mezelf bid ik ook dat ik een wijze beslissing neem vandaag rond werk en studie, en me gesteund weet door God hierin. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sterkte kris voor de hele familie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Heer

    Wij bidden mee voor jou overleden schoonvader

    danku

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook ik bid mee voor de schoonvader van Kris en voor de ganse familie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten