woensdag, 21 okt 2020

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Heer verlicht mijn pijn en beschermt mijn op deze mooie dag die Gij hebt gegeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Heer

    We bidden graag mee voor bovengenoemde intentie

    Mag ik Uw zegen vragen over mijn gezondheid ; zodat ik kan werken aub

    Danku

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Laat ons samen bidden voor de wereldvrede opdat bij de verkiezingen in Amerika het een president mag zijn die kiest voor het leven ,geen doodscultuur, een man naar het Hart van de Heer Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ‘Loof de Heer, roep zijn Naam uit.
    Maak alle volken zijn daden bekend,
    verkondig zijn verheven Naam.' Psalm.
    Bidden we voor de diaken die zondag gewijd is en voor alle mensen die getuigen van Gods-dienst. Mogen we ons laten leiden door de Heilige Geest.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heer U roept mij vandaag voor U te leven,ik zal dat kunnen want U sluit me in Uw armen en dat zal me kracht geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer, ik bid U voor mijn broer-priester voor een goed herstel na zijn operatie. Geef ook kracht aan een lieve vrouw die pas vernomen heeft dat ze kanker heeft.
    Heer, genees mij ook aub. Dank U voor Uw hulp en kracht!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Heer, wees mij nabij zodat ik me rustig, krachtig, en positief mag voelen en per dag leer te leven.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten