zaterdag, 2 maart 2024

Reacties

  1. Dank Heer voor de goede afloop van mijn vrouw haar darmoperatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank dat de gebedsdiensten weer actief is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer wil aub de jongeren overvloedig zegenen. Velen hebben het mentaal moeilijk en vertonen moeilijk gedrag. Ze weten niet wat ze doen. Leer hen in deze complexe wereld elkaar liefhebben. Leer hen delen, leer hen voor elkaar zorgen enz
    Zegen hun ouders. Geef hen leven, geef hen kracht. Geef hen veel liefde en geduld. Geef dat zij op een liefdevolle manier naast hun kinderen kunnen blijven staan.
    Breng verschillende generaties tot elkaar in dankbaarheid en respect. Laat de goede verbondenheid boven alles staan. Vrede en alle goeds. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer dank u dat we je dankbaar mogen zijn. Ik bid voor de wereldvrede, bescherm ons tegen de machtmisbruikers. Heer ik bid voor de verloren kinderen dat ze terug thuis kunnen komen.
    Ik bid mee voor jullie intenties.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik roep iedereen op die Ricky Rieter kent om voor haar te bidden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mensonderdemensen2 maart 2024 om 10:23

    Ik bid dat alle verloren zonen terug de weg naar onze Vader terug vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Graag bid ik voor mijn, dochter, die ooit verloren liep maar God's weg niet terugvindt.
    Dank voor allen die meebidden, het steunt.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten