maandag, 25 maart 2024

Reacties

  1. Ik vraag dringend gebed voor onze dochter die ziek is maar geen hulp wil van de dokter
    Heer help haar inzien dat ze hulp moet zoeken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer verhoor deze smeekbede. Geef inzicht en geloof aan dit meisje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid en leef mee met het gezin
    om uitkomst.
    Bid ook voor ernstige zieken
    om kracht, overgave en sterkte.
    God wees hen nabij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil bidden voor onze zoon die al een hele tijd afstand heeft genomen van ons en ook van zijn zussen. Dat hij tot inzicht mag komen en mag ervaren hoe welkom hij is, samen met zijn gezin.
    Heer, help hem om tot inzicht te komen🙏🏻

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid mee voor deze intentie en ook voor eenheid en liefde in alle gezinnen.

      Verwijderen
  5. Ik bid mee voor al deze intenties. Ik besef des te meer dat we allemaal gebed nodig hebben voor moeilijke situaties. Heer sterk ons allen te blijven geloven in het goede.
    Heer zegen mijn gezin, waar het ook niet van een leien dakje loopt met de jongvolwassen kinderen. Help ons te komen tot liefdevolle communicatie, begrip, dankbaarheid, samenwerking...
    Help vooral onze zoon Diederik, dat hij vertrouwen mag hebben in het leven, in de mensen, dat hij moge rust vinden en mag geloven dat wij, ouders het goede en enkel het goede met hem voorhebben. Zegen ons allen. Geef ons kracht, geef ons leven, vrede en alle goeds. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. "O Jezus Christus, verzadig mijn ziel door uw heilige tegenwoordigheid. Een vis kan niet leven buiten het water. Zo kan mijn arme ziel de gure winter van dit leven niet aan zonder het verwarmend zonnelicht van uw genade.”

      Verwijderen
  6. Ik bid mee voor alle intenties .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heer, ik bid voor alle mensen die uw hulp hard nodig hebben veraf en dichtbij. Dat uw Vrede snel over de wereld zal komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Heer, wees mij nabij.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten