donderdag, 14 maart 2024

Reacties

  1. mensonderdemensen14 maart 2024 om 06:51

    Danku Vader voor deze dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor Vrede in de harten van de mensen en in onze wereld
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid met U mee om die vrede.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer, nadat ik 9 maand voor mijn schat mocht zorgen, heb ik hem nu al 9 maand moeten "afgeven ". Ik vraag uw steun om dankbaar in geloof en vertrouwen verder zinvol door het leven te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heer Jezus. Zegen ons gezin. Zegen elkeen van onze kinderen. Zegen mijn echtgenoot en mezelf. Laat ons groeien in liefdevolle verbondenheid. Geef ons mensen op onze weg, die helpend zijn in deze moeilijke tijd.
    Zegen alle gezinnen: ouders en kinderen.
    Zegen allen die geen kinderen hebben.
    Geef ons kracht, geef ons leven. Vrede en alle goeds. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid voor de wereldvrede. Voor de moeilijke tijden waar we in moeten leven, dat we gesteund en beschermd mogen worden tegen al het kwade. Ik bid mee voor de gebeden voor deze mensen. Heer verhoor ons gebed.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid met je mee voor de wereldvrede die ons zo angstig maakt, hoe mensen omkomen in oorlog en geweld, dankbaar dat wij gespaard blijven en toch…zijn en blijven bang en angstig wat komen gaat. Heer laat de wereldleiders inzicht krijgen dat het geluk niet zit in grondbezit en comfort mr in liefde tussen de mensen. Heer maak ons hoopvol.

      Verwijderen
  7. Heer God, ik lees de teksten, toch voel ik niet meteen de verbondenheid met U. Soms komen er wel eens tranen... misschien is dit de verbondenheid met Uw Woord dat bedoeld wordt. Zend mij Uw Geest Heer, sterk mij, help mij... om steeds het goede te doen. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heer als Gij ons raakt voelen we onze onmacht. Dan komen er wel eens tranen van deemoed en nederigheid. Heer raak alle mensen van goede wil opdat ze zich spontaan tot U zouden richten als het wat minder gaat.

      Verwijderen
  8. Voor een collega die vandaag naar de rechtbank moet ivm zijn verslaafde zoon.
    Heer, ik hoop op een goede uitkomst.
    Dank daarvoor

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heer geef aan alle mensen die op U roepen, elke dag opnieuw, uw troost en uw hulp. Wil je hen zegenen, hun geloof, hun vertrouwen ondersteunen en hun lijden verzachten.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten