woensdag, 6 maart 2024

Reacties

  1. Op de verjaardag van ons +moeke vraag ik om met mij te bidden opdat er vlug een ontmoeting kan gevonden worden waarin ik mijn dankbaarheid kan tonen, laten voelen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer, ik vraag Uw zegen over ons gezin. Mijn echtgenoot, onze kinderen. Help ons elkaar liefde te geven.
    Zegen ook een moeder en haar zoon. Help beiden tot de juiste inzichten komen. Laat ze goede hulp kunnen vinden en aanvaarden.
    Zegen een jongeman, die werkt aan zijn drankprobleem. Help hem op zijn weg. Zegen zijn familie.
    En zegen allen, die ons gebed nodig hebben.
    Geef ons kracht, geef ons leven. Vrede en alle goeds. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid mee met jullie zo herkenbare verzuchtingen !
    Ook mijn bede is om genezing zowel psychisch als lichamelijk voor mijn groot gezin ,voor mijn vrienden en voor àlle mensen in nood ! Zoals in de afschuwelijke oorlogsgebieden !
    Verhoor mij en ons Heer !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer God, ik bid graag voor al de intenties die hier verwoord zijn. Zelf bid ik voor een gezin met een kleinkind dat een tumor heeft en voor wie geen behandeling meer mogelijk is. Zegen de grootouders, de ouders, het gezin en het meisje dat ongeneeslijk ziek is. Dat zij allen dit verdriet met elkaar delen, elkaar omarmen en steun vinden bij familie en vrienden. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kom Heilige Geest , Geest van van God : kom in mijn hart , mijn ziel , mijn lichaam , in mijn denken in mijn doen en laten , dat ik Uw wil meer en meer kan verstaan, en volbrengen. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben op retraite ik neem al jullie gebeden mee in mijn gebed.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bid voor jullie allen. Vooral voor het kleinkind met een tumor. Zo pijnlijk kleine kinderen die ziek zijn. Heer verhoor onze gebeden.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten