maandag, 4 maart 2024

Reacties

  1. Bidden voor een goed resultaat vandaag 🙏

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vraag uw gebed om zegen over een ontmoeting deze namiddag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Soms moet je je geen zorgen maken, niets afvragen en niet twijfelen, maar gewoon vertrouwen dat de dingen goed zullen komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer, ik vraag Uw zegen over een moeder en zoon en familie. Zegen een ander persoon met een drankprobleem. Zegen zijn naasten. Zegen ons gezin. Geef allen de nodige inzichten, kracht en leven. Vrede en alle goeds. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid mee voor alle intenties.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer Jezus Christus, Zoon van God de Almachtige Vader, wees mij, zwakkeling, genadig.
    En maak dat mijn vrouw het Ware Geloof terug zou vinden en ophouden met de cynische en kwetsende opmerkingen, die ze me naar het hoofd slingert. Dit omdat ik me weer goed in mijn vel voel, nu ik weer de Kracht van het Geloof, dat inderdaad Bergen kan verzetten, herontdekt heb. Geloven, Hopen en vooral Beminnen zijn heilzame werkwoorden. Ik wens het iedereen toe, vooral mijn vrouw, dat we ons allen terug op het juiste pad zouden begeven, dat ons zo duidelijk uitgestippeld werd en nog steeds wordt. Jezus wijst ons in zijn oneindige goedheid die weg! Bidden we dat iedereen die vrede en rust moge vinden. Bidden we ook voor de Wereldvrede en dat zij, die zich geroepen voelen leiders te zijn in wijsheid en met respect voor anderen mogen streven naar dit hoge, wellicht hoogste doel. Wereldvrede is voor onze blauwe planeet wat een gezonde geest in een gezond lichaam voor ieder van ons is: een prioritair na te streven doel, met de hulp van onze Schepper! Ora pro nobis. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Laat ons bidden voor de ontmoeting die Kris deze namiddag had. En ook voor Ricky.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voor innerlijke rust voor lichaam en geest, amen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik bid mee voor al de intenties die hier vermeld staan.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten