dinsdag, 26 maart 2024

Reacties

  1. Heer geef mij de kracht voor wat ik nu mee maak, door eigen schuld,vergeeg mij, en laat de heilige geest altijd in mij blijven en mijn gezin.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik bid met u mee.
    Weet dat God 'n liefdevolle barmhartige God is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank de Heer voor het inzicht in de schuld
    Dank de Heer voor de kracht van de Geest. Dank de Heer voor Zijn blijvende, vergevende Liefde. Ik bid met u mee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil nogmaals bidden voor ons gezin. Heer leer ons meer en beter liefdevol communiceren . Heer leer ons begrip en liefde tonen op een positieve manier. Heer open onze harten om goed te doen en goed te ontvangen.
    Heer, geef ons kracht, geef ons leven, vrede en alle goeds. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hoop en verwacht dat de barmhartigheid van God talloze malen groter mag zijn dan al mijn tekortkomingen. Geef moed en kracht te blijven getuigen door gedrag uw koninkrijk te laten voelen en zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Heer, wees mij nabij in alles wat ik meemaak.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid van harte mee voor al deze mensen die God om hulp vragen.

      Verwijderen

Een reactie posten