donderdag, 21 maart 2024

Reacties

  1. Bidden we voor ernstige zieken.
    Voor de vrede in de wereld maar ook de vrede in ons eigen hart.
    vrede in de buurt en de straat waar we wonen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer Jezus. Help ons in liefdevolle communicatie. Help ons anderen te waarderen. Help ons verbondenheid te scheppen. Help mij om in ons gezin staande te blijven. Heer zegen ons allen. Geef ons kracht, geef ons leven. Vrede en alle goeds. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve mensen ik bid met jullie mee 🙏

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer,
    Geef mij lichamelijke rust voor lichaam en geest. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid van harte mee.

      Verwijderen
    2. Ik was eens lang geleden geplaagd door allerhande sombere gedachten en onrust. Beseffend dat in zulke omstandigheden alleen God me kon helpen nam ik mijn oude missaal in de hand en sloeg hem willekeurig open. Ik viel op deze woorden: "Ik zal over Jeruzalem een geest van genade en smeekbede uitstorten en ze zullen opkijken naar Hem die ze hebben doorboord. Het was een passage uit het boek van de profeet Zacharias. Meteen gebeurde er iets wonderlijks. Mijn hart even tevoren nog zo dor als een steppe, werd opeens overspoeld door een enorm gevoel van deemoed, liefde en devotie. (zo stond het in mijn spiritueel dagboek) Alle bijzondere spirituele ervaringen schrijf ik op zodat ik ze nog eens kan herlezen en me er aan optrekken.

      Verwijderen
  5. Wat een mooie getuigenis .
    Ook.ik wordt door deze woorden opgetild .
    Dank u Jezus

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten