maandag, 11 maart 2024

Reacties

  1. Voor alle gelovige moslims. Dat ook zij een fijne vastenmaand mogen beleven.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. U gebed wordt gevraagd voor mijn lief, ze heeft al jaren last van hevige pijnen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat de vrede moge terugkeren in Oekraïne, Israël-Palestina en ook in het al te veel vergeten Oost-Congo. En dat de vrede in onze harten moge blijven resideren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil meebidden voor al jullie intenties.
    Zelf vraag ik gebed voor mijn gezin. In het bijzonder voor zoon Diederik, die elk weekend zegt dat hij niets mag. Hij krijgt geen kans, tijd en ruimte. Ik weet dat het niet zo is. Help hem inzien Heer dat hij heel veel kansen laat schieten. Help hem al het goede te zien dat er rondom hem is.
    Hij heeft dit mee van zijn vader, die vaak heel negatief is over alles en iedereen.
    Geef ons gezin vertrouwen, leer ons leven met onzekerheden, leer ons luisteren en samenwerken. Leer ons allen positiviteit! Heer, geef ons kracht, geef ons leven, vrede en alle goeds. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Amen ik bid zeker mee!

      Verwijderen
    2. Ik bid mee voor Diederik en voor alle mensen die geplaagd worden door negatieve gedachten.

      Verwijderen
  5. Ik bid mee voor alle intenties.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Heer, wees mij nabij zodat ik niet zo onrustig ben. Dat ik vrolijker mag zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bid met u mee,en dat u kracht mag krijgen van de heilige geest, amen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten