vrijdag, 29 maart 2024

Reacties

  1. mensonderdemensen29 maart 2024 om 06:54

    Heer Jezus, bevrijdt mij door uw lijden en sterven van zonden.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. U bent uw kruisweg gegaan omdat wij het eeuwig leven zouden kunnen binnengaan. Laat mij, laat ons doordrongen worden van uw oneindige goedheid omdat wij van uw Liefde getuigen en zo betere mensen worden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. God wees mij en ons zondaar genadig !
    Moge UW Licht mijn en onze duisternis wegduwen !
    Dank U Heer !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer Jezus, zegen ons gezin. Help mij om ons gezin te dragen. Het is soms als een kruis. Best zwaar.
    Geef ons allen de kracht om elkaar liefdevol te dragen. Help ons er ten volle te zijn voor elkaar. Help ons te zien wat eenieder nodig heeft. Help ons elkaar te begrijpen. Help ons te leven naar uw voorbeeld. Geef ons kracht, geef ons leven, vrede en alle goeds. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In het gebed vinden we onze grootste steun. In een korte droom was ik met iemand anders aan het bidden in een kerk. Er stond daar nog een iemand die ons de doeltreffendheid en de uitwerking van het gebed op onze ziel toonde. Was het Jezus, een of de andere heilige ik weet het niet. Wat er ook van zij door het gebed ondervonden we langzamerhand een schone verandering in gans ons wezen. De geestelijke vreugde in onze harten werd steeds meer en meer voelbaar en ons lichaam op zijn beurt straalde een zacht licht uit.
      "Heer verleen ons de genade om steeds in contact te zijn met U in ons hart op deze goede vrijdag om Uw lijden te gedenken en om altijd de wil van de Vader te doen."

      Verwijderen
  5. mijn gedachten gaan naar allen die lijden, dichtbij en veraf. Zegen hen Heer en en blijf hen nabij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jezus, vandaag ben ik in gedachten bij jou. Je wordt ten onrechte veroordeeld.
    Je sleept het kruis tot op Golgotha om daar het martelaarschap van de liefde te
    volbrengen.Heer, maak ons hart aan het Uwe gelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jezus, aanvaard het lijden en de pijn van mijn dochter en mijn man. In gedachten ben ik bij Uw en alle lijden in de wereld. Wees iedereen nabij.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten