dinsdag, 19 maart 2024

Reacties

  1. Voor mijn zoon die vandaag op sint-Jozef 14 jaar wordt.
    Dat hij zijn weg mag vinden in het leven, trouw aan zichzelf en aan God.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank aan alle mensen die voor de zielenrust bidden voor mijn schoonzus dat het eeuwig licht haar moge verschijnende dat zij in vrede mag rusten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer zegen allen die bidden, zegen allen voor wie men bidt.
    Ik vraag Uw zegen over mijn echtgenoot, onze kinderen. Help ons te leven in liefdevolle verbondenheid en met veel begrip en respect voor elkaar. Geef ons de juiste inzichten en de moed om ermee aan de slag te gaan. Geef heel veel positiviteit en leer ons leven met de onzekerheden van het leven. Vrede en alle goeds.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer, ik wil bidden voor de zielenrust van de man van een nicht van mij die op 50 jarige leeftijd overleden is. Ook om kracht en sterkte voor zijn vrouw en de 2 kinderen die achter blijven. Ik denk ook aan zijn ouders en schoonouders, vrienden en familie, die hem hard zullen missen.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Moge hij voor altijd geborgen zijn in Gods liefde. Heer geef steun aan zijn vrouw en kinderen.

      Verwijderen
  5. Ik vraag gebed voor de zoon en schoondochter van een vriendin. Het stel dreigt uitelkaar te gaan. Ze hebben twee kleine kinderen. Bid tot God om hen tot inzicht te laten komen en zoeken naar een goede oplossing Sint-Jozef ging hen daarin voor. Roosje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er was hier in de straat een mooi gezinnetje. De kinderen waren zo gelukkig en konden zich zo goed amuseren. Maar opeens werd het stil. Men hoorde hun gulle lach niet meer en hun kinderlijke vreugdekreten. Pas later vernam ik dat de ouders gescheiden waren. Opeens was er geen liefde meer. Hoe kan dit gebeuren en wat een leed voor de kinderen!
      "Heer hernieuw elke dag de liefde in de gezinnen zodat ze verbonden blijven en gelukkig mogen leven. Amen"

      Verwijderen
  6. H.Jozef, patroon van de schrijnwerkers, wij eren u speciaal vandaag. U stond altijd op de uitkijk voor ons.niet alleen wat het werk betrof van mijn man, maar vooral in
    moeilijke momenten. Dank om voor ons bij de Vader ten beste te spreken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vroeger zongen we in de school dit lied tot Sint-Jozef.

      Jozef hoog verheven,
      nederig van gemoed.
      Leer ons werken, lijden
      zoals Jezus zoet

      Bij ons thuis als 't Meert is
      staat er op de schouw,
      beeldje van Sint-Jozef
      naast Onze Lieve Vrouw.

      Verwijderen
    2. Wij leerden het lied: "Ned'rig stille timmerman, zo klein in 's werelds ogen...", ook een heel mooi lied!

      Verwijderen
    3. Deze 2 liederen geven mij in de maand maart dagelijks steun, kracht, geloof en vertrouwen

      Verwijderen
  7. mensonderdemensen19 maart 2024 om 10:48

    Ik bid voor alle aanstaande jonge moeders opdat ze mensen mogen vinden die hen steunen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heer, leer me, zoals Jozef, Uw wil te kennen en U te volgen in alle nederigheid. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Heer, wees mij nabij en bedankt voor vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten