zaterdag, 26 aug 2023

Reacties

  1. "Doe het goede". Heel mooi, maar niet gemakkelijk. Heer help ons ten allen tijde en voor iedereen en alles het goede te doen. En om zeker niet te handelen uit eigen belang.
    Help ons ook om dit mooie gedrag op een goede manier door te geven aan de volgende generatie. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer ik wil bidden voor genezing. Ik tob al zo lang met mijn gezondheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil ook bidden voor zegen over Kris en zijn gezin.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid voor al de intenties die hier vermeld zijn. Amen.
    Mensen bijstaan, er zijn, troosten, bemoedigen... Heer, geef mij de kracht en de moed om een nabije mens te zijn. Ik probeer dit, maar het lukt me niet altijd omdat mijn hoofd dikwijls vol zit met allerlei vragen, opdrachten, moetjes... Ik weet en besef dat er zijn voor anderen heel belangrijk is, want als ik zelf zorgen heb, vind ik het ook fijn als er iemand dit voelt en luistert.
    Help mij Heer, Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heer, geef ons de kracht om steeds het goede te doen. Laat ons het goede zien in onze naasten. Zegen hen allen en wees ons genadig.
    dank U Heer, Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid mee met u allen, en vraag een vurig gebed voor een jonge dame die onlangs in Congo werd ontvoerd. Moge de Heer haar beschermen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bid mee speciaal hiervoor.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten