vrijdag, 4 aug 2023

Reacties

  1. Lieve Johannes Maria Vianney,
    Blijf ook vandaag vele priesters inspireren, vooral zij die het moeilijk hebben.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid voor onze vrienden. Dat ze kracht krijgen om met problemen om te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid voor bovenvermelde intenties...
    Heer, laat ons niet ontmoedigd worden door mensen uit onze omgeving. Help ons om in uw voetsporen te blijven, ondanks alles. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer, schenk alles wat hierboven gevraagd wordt. Ik bid mee en vraag voor mezelf de wijsheid om een goeie levenskeuze te maken. Dank U Heer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heer ik verlang zo naar innerlijke rust. Heer ontferm u over mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid mee met jullie. Ik vraag gebed voor mijn gezin, laat de verbinding blijvend groeien in wederzijds begrip. Zegen allen. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. voor een persoon opdat zij toch eens eindelijk werk zou vinden

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten