woensdag, 23 aug 2023

Reacties

  1. Ik wil U danken voor de fijne stranddag. Met alle mensen die me lief zijn. Ik heb zo genoten van het zwemmen in de zee. Ik voel dan altijd sterk Uw aanwezigheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank U God, dat wij steeds bij jou vergeving vinden, dat Jij ons blijft omarmen, dat Jij ons onvoorwaardelijk bemint... wat er ook gebeurt in ons leven, wat we ook uitgespookt hebben. Dat vertrouwen, dat geloof, die liefde... doet wonderen. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Graag gebed voor mijn schoonfamilie. Moge mijn echtgenoot echt begrip vinden bij zijn broers en zus. Moge zijn mama een goede 'moderator' zijn in het gezin. Mogen we als schoonfamilie elkaar echt beter leren kennen... moge er aub oprechte interesse zijn in elkaar... moge er een mooie samenwerking, een mooi samenzijn kunnen groeien...
    Laat het wonder gebeuren van een warm gedragen gezin.
    Ik bid tevens voor alle gezinnen waar het niet gemakkelijk verloopt.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hopend dat hun kankerbehandeling aan twee mensen in mijn omgeving perspectief geeft voor de toekomst

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten