donderdag, 31 aug 2023

Reacties

  1. Lieve Heer, wees mij nabij. Ik moet naar de huisarts en zie ertegen op. Geef mij uw rust

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vraag gebed voor mijn echtgenoot opdat hij onze 4 kinderen in een liefdevol licht kan zien. Dat hij van ze kan houden met heel zijn hart.
    Ik bid voor de kinderen dat ze hun dagbesteding liefdevol en oprecht invullen met goede dingen. Dat zij ook ons, ouders, liefdevol kunnen optillen.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid ook met jullie mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer, help mij om elke dag te bidden voor het moet-isme in mijn hoofd begint te spreken. Eerst bidden, dan werken... zo wil ik door het leven gaan. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid mee voor allen .
    Heer wilt u mij helpen deze dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Laten we bidden en nog eens BIDDEN om kracht EN bemoediging !!!elke dag weer opnieuw!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een zegen te weten dat we voorelkaar bidden.
    Heer, neem mijn onrust weg.
    Geef mij rust voor het onderzoek morgen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten