dinsdag, 29 aug 2023

Reacties

  1. Ik bid mee voor de intenties van gisteren.
    Ik vraag gebed voor mijn kinderen dat ze hun dagbesteding op een goede manier kunnen invullen. Een manier waar iedereen deugd aan heeft, inclusief zijzelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vraag gebed voor alle één-persoons gezinnen. Moge zij grotere gezinnen ontmoeten...
    Opdat beiden elkaar kunnen versterken in hun beider leven.
    Mogen we samen verbonden zijn in deze wereld als één grote mooie familie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vader van ons allen , geef rust en kracht aan de ouders van de kleine Emiel die nog altijd onvindbaar is , voor u is ALLES mogelijk !DANK !P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik wil ook bidden voor iedereen die zorgen heeft

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil bidden voor een weduwe die nu haar dochter verloren heeft van 28 jaar na vele jaren van ziekte en zorgen! Ze heeft het heel moeilijk.dank!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bid voor al deze intenties. Amen.
    Roeping... God roept ieder van ons, ook mij. Heer, geef mij kracht en vertrouwen om uw roepstem te volgen. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heer wij danken u voor de eerste dag op ons vakantieadres. Houd ons liefdevol en scherp van geest.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik bid mee voor al deze intenties

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik bid mee met alle mensen …

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten