woensdag, 2 aug 2023

Reacties

  1. Lieve moeder Maria,heilige St. Jozef, alle heiligen en martelaren en u lieve mensen op deze site,
    Bedankt voor uw voorspraak bij de al goede God.
    Heer,
    Dank omdat U naar Uw volk omziet. Bedankt om mijn gebed en dat van zovelen te verhoren. Dank voor de veilige terugkeer uit Niger naar Parijs van mijn zoon en zijn mama. Ze staan op het punt om te landen. Zegen en bescherm alle mensen die zich ingezet hebben en dit nog doen om anderen in veiligheid te brengen. Bescherm en geef wijsheid., moed en kracht aan de mensen die de situatie in hun land ten goede kunnen keren.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Alleluja ! Ik dank de Heer met u en ik blijf ook bidden voor al degenen, in Niger of elders, die in een moeilijke en onveilige situatie vastzitten

      Verwijderen
  2. Heer,
    Dank voor de kans die velen kregen om naar de WJD te kunnen gaan.
    Dat ze, net als Mozes, U mogen ontmoeten. Van aangezicht tot aangezicht, en dat ze Uw glans op aarde mogen verspreiden.
    Dat ze mogen stralen
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik dank mee samen met jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid voor de intenties die hier vermeld zijn.
    Graag bid ik voor al de jongeren op de WJD en al de jongeren die niet konden deelnemen om een of andere reden. De jongeren zijn de toekomst. Heer, schep in hun hart geloof, hoop en liefde. Geef hen de kracht op het Gods volk hier op aarde te leiden, te inspireren. De glans op hun gelaat is voor ons een teken dat ze 'geraakt' en 'bemoedigd' zijn door Gods vuur. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vader,brengt de kleine Emiel terug naar zijn ouders ,geef de ouders kracht om dit zware verlies te verwerken .Dank Vader dat gij naar mijn bede luistert .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook voor die heel belangrijke zaken bid ik mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankbaar voor onze 4 kinderen die op de WJD zijn samen met nog enkele neefjes en nichtjes. Zegen hen en alle andere jongeren. Moge ze dienaars zijn en uw liefde voelen en verspreiden. Moge ze allen hun vrede, vreugde, liefde ... kunnen doorgeven aan anderen in hun verdere leven. En moge de ervaringen hun blijvend vergezellen op hun levensweg.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil bidden voor Hadewijch, onze dochter, die op de WJD is. Ze heeft het moeilijk en wil naar huis. Help haar, raak haar aan. Laat ze steun, liefde solidariteit enz.. voelen. Zegen haar. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vader ,laat onze kleine Emiel gevonden worden ,we vragen het u met een groot geloof dat gij ons zult verhoren .DANK !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten