donderdag, 10 aug 2023

Reacties

  1. Voor de persoon die alcoholverslaafd is. Dat hij of zij op een goede manier met de moeilijkheden mag omgaan. Dat hij of zij oplossingen mag vinden voor zijn/haar zaak. Dat hij of zij niet alleen blijft maar met ànderen over angsten en moeilijkheden leert communiceren.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer, niet ik ben belangrijk maar wel jouw Geest in mij. Help mij om mezelf niet centraal te stellen in het leven, maar leer mij dienend liefhebben. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid ook voor mijn vriendin die zwaar verslaafd is aan alcohol.
    Heer Jezus bevrijd haar van haar veslaving. Geef haar kracht dat ze zonder de alcohol kan leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor lichaam, geest en ziel van alle mensen,amen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor Vrede en gezond verstand in de Wereld, bij alle wereldleiders, in onszelf en rondom ons. Dat mensen hun stem blijven laten horen om onrechtvaardigheid aan de kaak te stellen. Voor Moed om voor rechtvaardigheid te blijven streven
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Heer, wees mij nabij zodat ik me weer rustiger mag voelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Heer,
    Geef mij kracht, heel mijn lichaam en geest.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heer Jezus, help ons nu onze kinderen weer thuis zijn. Help mijn echtgenoot dat hij begrip, geduld en mededogen kan hebben met hen. Geef ons samen mooie, deugddoende gesprekken. Geef hem inzicht in tijdsindeling zodat hij niet steeds jachtig moet leven. Geef ons tijd voor gezellige gezinsmomenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Al die intenties breng ik voor U, Heer. Ik leg ze in Uw handen, in Uw hart. Dank voor Uw grote Liefde.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heer God, dank voor al uw gaven. Genieten van onze tuin, verwondering en bewondering... stil staan bij uw schepping. Dat dit nooit mag verdwijnen in mijn/ons leven... de kleine dingen blijven waarderen... doet zo goed! En nog fijner is om dit te delen met anderen. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten