maandag, 28 aug 2023

Reacties

  1. Ik wil bidden voor Karel dat hij zich omringd mag weten met mensen, die hem graag zien. Dat hij zichzelf kan zijn en kan uiten tgo anderen. Dat hij niet zwijgt om 'de lieve vrede'. Help hem in de omgang met mensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor allen die vandaag de schoolbanken terug opzoeken.
    Dat ze vol goede moed kennis, levenswijsheid, respect en zovele andere waarden mogen zaaien en planten in de levens van groot en klein.
    Wees Gij daarbij steeds aanwezig
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer wilt u bij mij zijn in de moeilijkheden die ik op mijn pad tegen kom .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 'Mens voor de mensen zijn, herder als God, trooster voor groot en klein, zo lief als God...'
    Heer, leer me zo te leven. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer, ik wil U danken voor de fijne zondag van gisteren. Ik hoop dat ik zo blijf zoals het nu gaat

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten