vrijdag, 25 aug 2023

Reacties

  1. Ik wil bidden voor mijn dochter, pijnlijk verwikkeld in een emotionele lijdensweg.
    Dat zij de kracht blijft vinden om alle confrontaties te doorstaan en ook de dapperheid om voor haar zelf en haar eigen welzijn en overtuiging op te komen . Veel jongeren kennen psychisch lijden, vaak door mensen en factoren buiten hen , laten wij bidden voor alle jonge mensen die op gevoelsvlak in de barre kou staan.
    Misplaatst opgedrongen masochisme is nefast en zeker niet meer van deze tijd.
    God, ik bid om een betere uitweg en innerlijke begeleiding daarbij

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid zeker met u mee

      Verwijderen
    2. Ik bid mee. Ook graag gebed voor mijn dochter, dat ze U (opnieuw) mag ontmoeten en volgen. Dat ze haar hart kan openstellen en veel liefde kan geven: 'heb uw naaste lief als uzelf'.

      Verwijderen
    3. mensonderdemensen25 augustus 2023 om 09:02

      Ik bid ook mee voor alle jongeren met moeilijkheden. Dat ze in deze harde tijd goedheid en kracht mogen vinden en zich door God gedragen weten.
      Amen

      Verwijderen
    4. Veel moed allemaal, troost en omarming. Amen

      Verwijderen
  2. Ik wil bidden voor mijn kinderen en kleinkinderen die op vakantie zijn. Zegen bewaar en bescherm hen. O mijn Heer breng hen veilig en gezond terug naar huis.
    Zegen allen die onderweg zijn, die zich eenzaam en alleen voelen geef hen kracht en sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid voor meer liefde in de wereld, meer vrede en mededogen. Geef ons allen de kracht om in elke naaste U te zien en lief te hebben zoals we zelf zouden willen bemind worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook als wij lijden, mogen we erop vertrouwen dat God ons draagt, ook al voelen we dit meteen. Heer, sta ons bij bij lijden en nood. Geef ons moed in onze strijd, dat we blijven hopen en geïnspireerd blijven door uw Geest. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil bidden voor iemand die het moeilijk heeft met zichzelf. Vastzit in oude wonden en die niet kan loslaten. Er psychisch onderdoor gaat en zijn familie veel pijn doet. Moge hij de kracht krijgen om oude wonden los te laten .geef hen kracht en bijstand Heer.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten