dinsdag, 22 aug 2023

Reacties

  1. Ik bid en vraag gebed om meer verdraagzaamheid en liefde in mijn dochter haar gezin.
    Daarbij ook voor alle gezinnen Jezus Moeder Maria en Sint Jozef help hen a.u.b.
    Dank u

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid mee. Ik heb zo,n moeite met mijn jongste zus. Ze is altijd boos en dat doet pijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid mee voor het gezin en de lieve zus die pijn heeft door haar zus. Graag ook gebed voor alle gezinnen in financiƫle problemen. Heer draag prima zorg voor ex- alcoholverslaafde die al 5 jaar nuchter is maar het moeilijk krijgt door tekort aan inkomen. Dank U oprecht lieve Heer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid voor al de bovenvermelde intenties. Amen
    Maria, jouw 'ja' was onvoorwaardelijk... Je bent een voorbeeld voor alle moeders. Help ons/mij om ook onvoorwaardelijk te reageren op basis van vertrouwen, op basis van ons gebed, op basis van de Geest die ons inspireert... Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Maria Koningin: de dag waarop ons 3de kind werd geboren, een dochtertje.
    Maria, bid voor haar en haar gezin nu ze hun leven een nieuwe wending geven.
    Amen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Heer, Moeder Maria, help mij om een goede moeder te zijn voor onze kinderen en een goede vrouw voor mijn echtgenoot. Help ons gezin om elkaar met liefde en respect te behandelen. Geef ons kracht, geef ons leven. Amen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten