vrijdag, 1 sept 2023

Reacties

  1. Voor iedereen die vandaag terug naar school gaat. Dat ze er een mooie leerrijke tijd van mogen maken en dat iedereen mag ontdekken waar zijn of haar talenten liggen.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid hiervoor mee. Alsook voor al de nieuwe leraars en leraressen waaronder mijn dochter dat ze met goede moed en volharding de hun toevertouwde kinderen mogen ondersteunen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid ook voor iedereen, die vandaag start met het nieuwe schooljaar. Laten we ook bidden voor hen die niet kunnen starten om welke reden ook.
    Geef dat ieder kind, iedere jongere degelijk onderwijs kan krijgen.
    Geef aan ons, ouders, ook de kracht om onze kinderen hierbij te steunen op een positieve manier.
    Geef ons allen leven, geef ons allen kracht. Vrede en alle goeds. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid voor alertheid in mijn/ons leven, God ontdekken bij alles wat we doen en beleven, openheid voor anderen, lichtpuntjes zien en voelen... Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede Jezus, Jij die de leerkracht bij uitstek bent, zegen alle leerkrachten. Dat zij, - of zij jouw Drie-ene Liefde, nu kennen of niet -, dat zij je liefde en aandacht weten door te geven en zo getuigen dat de Liefde bestaat en dat elk kind waardevol is.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor mijn kleinkinderen en alle jongeren, dat ze vol optimisme, blij van hart, het nieuwe schooljaar mogen aanvatten. Dat ze weerbaar, moedig en onverschrokken
    in deze maatschappij het tij kunnen doen keren als ze de schoolbanken verlaten.
    Jezus, zend overvloedig jouw goede Geest!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Heer, leer mij te zijn wie ik ben. Ik heb zo/n moeite met mijn zusjes. Ik word elke keer overgeslagen wat er ook maar is.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is al laat op de dag maar ik wil mij nog aansluiten en bid mee voor alle voorgaande intenties.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten