zondag, 28 mei 2023

Reacties

  1. Bid aub met ns mee voor de genezing van mijn - nu reeds anderhalf jaar - zieke echtgenoot; Dank !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moge de Geest waaien door al onze levens met problemen groot en klein. Moge de Geest verbinden waar zwakke schakels zijn, moge de Geest het beste in ons boven halen, waar we tegen 'onmogelijkheden' aanlopen. Moge het gebed in ons wakker blijven en mogen we nooit versagen! We bidden voor elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bid aub voor mijn huwelijk. Mijn vrouw heeft aangegeven ons huwelijk te willen verbreken.
    Dat de Heilige Geest ons kracht, wijsheid, liefde en hoop geeft om door deze situatie heen te gaan en te blijven vertrouwen op de goedheid van onze Heer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid mee uit mijn hart voor iedereen.
    Kom Heilige Geest geef ons hoop, wijsheid, kracht en genezing.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid zeker ook mee. Moge de Heer jullie helpen om ondanks moeilijkheden te proberen mekaar te verstaan, en te vergeven waar nodig is. Goede moed!

      Verwijderen
  5. Ik bid mee om kracht voor iedereen die het moeilijk heeft.
    Veni creator spiritus.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid intens mee voor alle smeekbeden. Ik vraag ook wijsheid voor het oplossen van een relatieprobleem van een lieve kleindochter en haar partner. Uw Wil geschiede goede Vader.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor je kleindochter en haar partner bid ik ook mee.

      Verwijderen

Een reactie posten