maandag, 15 mei 2023

Reacties

  1. Ik vraag een gebed voor mijn zus,de dokters hebben nu een diagnose en ze moet op 24 mei geopereerd worden,het moest vroeger gebeuren maar momenteel kan het niet omwille van een infectie.Bidden we samen voor een goed verloop en genezing.Dank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We nemen haar op in ons gebed.🙏🙏🙏

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In gebed verenigd...mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Laat ons bidden voor een moeder met drie, het moeilijk hebbende tieners, terwijl zij op oudere leeftijd probeert te studeren voor verpleegster. Omdat de school begrip zou kunnen opbrengen voor haar situatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer wees mij nabij. Neem me bij de hand.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik bid mee voor die intenties, en vraag ook een gebed voor een moeilijke situatie die binnenkort moet geregeld worden.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten