vrijdag, 5 mei 2023

Reacties

  1. Dank u Heer voor alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Heer, wees mij nabij zodat het een fijne dag mag zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op mijn lastige weg moet ik die woorden indachtig blijven

    BeantwoordenVerwijderen
  4. voor bejaarden mensen die zo onrustig en bang zijn met het slapen gaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Shalom,
    4 mei dodenherdenking ,ik sta op een plek en ontmoet er een jongen van 17 jaar bij het Monument ,waar 76 landgenoten uit een klein dorpje ,er kort voor de bevrijding als represaille voor de aanslag op een hoogeplaatse Duitse officier ,werden gefussileerd,mijn vader maakte het mee !
    Iets verder op Het Nationale Ereveld ,met vele namen ook zij gingen voor Vrede.
    Jezus u kwam als Vredevorst ,een paar maal per jaar bezoek ik deze plaatsen u en hen die hun leven gaven dank ik namens mijn familie het Nederlandse volk menigmaal voor deze VREDE .Ave Maria.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 5 Mei Vrijheid vrede dank Heer Jezus Christus,
    Zegen ,de moedige Mensen die voor deze Vrede strijden!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten