dinsdag, 2 mei 2023

Reacties

  1. Graag wil ik mee laten bidden bij het overlijden van mijn broer die 11 jaar jonger is dan ik zelf dank u Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Shalom,
    Heer vandaag nemen wij afscheid van twee dierbaren moge zij die ons levenspad deelde bij u de eeuwige rust vinden!
    Bidden we voor allen en een dierbare die vandaag een operatie ondergaan,Heer leidt de handen van hen aan wie u kennis heb gegeven en steun hen op weg naar genezing,
    Ave Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Heer, wees mij nabij zodat ik rustig en vrolijk mag zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag wil ik meebidden met al degenen die een verlies moeten verwerken, opdat herinneringen van liefde en vriendschap in het verleden, van en naar de overledene, onze kracht mag zijn bij het proces van verwerking. Wees bij hen en bij ons, Heer!

      Verwijderen

Een reactie posten