woensdag, 31 mei 2023

Reacties

  1. Graag wil ik bidden voor mijn echtgenoot dat hij opnieuw het mooie, het positieve in het leven kan zien. Help hem Heer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil gebed vragen voor iemand die zijn vrouw overleden is en nu ook geen goed nieuws ontvangen heeft over zijn gezondheid.
    Omdat alles spoedig mogelijk geregeld mag worden voor de verzorging en opvang die hij nodig heeft. Dank voor jullie gebeden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mensonderdemensen31 mei 2023 om 08:01

    Ik bid voor deze intenties

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou gebed willen vragen voor iemand die vandaag een operatie aan het hart moet ondergaan.
    God leg zegenend uw handen op die van de dokters, assistenten en verpleegkundigen. Omdat alles goed zou mogen verlopen en ze nadien goed mag herstellen. Dank U.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou gebed willen vragen voor alle bussen die vertrokken zijn op bedevaart naar Banneux. Dat het een gezegende bedevaart mag worden en dat men Maria heel sterk aanwezig mag ervaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor een vriendin van mij die heel graag zou trouwen en wat ontmoedigd geraakt. Omdat ze een heel Christelijke man mag ontmoeten want dat is ook haar diepe wens. Dankjewel 🙏

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zou heel speciaal gebed willen vragen voor een priester die om gebed gevraagd heeft. Omdat hij overvloedig mag gezegend worden met alles wat hij nodig heeft. Moeder Maria bid voor hem.
    Dank voor jullie gebeden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik bid mee voor al deze beden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Graag gebed voor oplossing van mijn gezondheids probleem met onderzoek morgen ! Heer wees ons nabij,Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik dank voor het nieuwe levensjaar dat ik mag ingaan. Voor de nieuwe plek waar we zijn komen wonen.Voor de vele verrassingen die uit de hemel zijn komen vallen.
    Na moeilijke jaren hebben wij weer nieuwe moed.
    Wil ook de gebeden van de mensen hier ter harte nemen. Ik vraag dat in Jezus ‘
    naam. Verhoor ons Heer.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook ik wil mee bidden en luister om 11 uur naar de eucharistie viering in Banneux op Radio Maria om gezondheidsredenen kunnen we er niet bij zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik wil graag bidden voor mijn gezondheid .Soms weet ik niet meer hoe het verder moet Heer wilt u mij de weg wijzen .

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heer ik wil bidden voor mijn vriendin. Zij heeft gisteren een operatie ondergaan, moge zij Heer in vertrouwen op u spoedig weer hersteld zijn,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook ik bid mee voor de noden hiervoor aan de Heer van alle leven aangeboden!
    Tevens vraag ik de H.Geest mijn dochter de waarde van het gebed te laten aanvoelen.
    Het zou haar kunnen redden uit de negativiteit. Dank H.Geest!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten