zaterdag, 27 mei 2023

Reacties

  1. Heer ik bid u voor zegen over een groep jongeren die aan een nieuwe toekomst beginnen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer, wij bidden voor de jongeren want ze hebben het moeilijk in deze wereld, maar laten we ook bidden voor mijn moeder die stervende is dat ze in alle rust met U mag meewandelen naar de overkant.
    Laten we bidden voor mijn zus die zware tegenslagen kent en zwaar gehandicapt is dat ze mag genezen van haar gebroken heup.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid mee voor die jongeren, en ook voor je moeder en zus. Heer, verhoor ons!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer, wees mij nabij en laat mij voelen dat U er bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Graag bid ik voor al de intenties die hier vermeld worden. Zelf vraag ik steun en gebed voor alle mensen die het moeilijk hebben, dat de Geest van Pinksteren hen mag inspireren, troosten, een hand reiken... Amen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten