maandag, 8 mei 2023

Reacties

  1. Voor een man die depressief is en alle levensvreugde weg is wil ik gebed vragen Heer verhoor ons gebed

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Om lichtpuntjes vandaag voor de depressieve man, al zijn het er maar een paar: lichtpuntjes die zijn hart raken, daarvoor bid ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor de taak die ik op het werk vandaag krijg, omdat ik deze met Gods Geest tot een goed resultaat mag afwerken. Dank voor jullie gebed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid mee met jullie allen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid mee met jullie en vraag ook jullie gebed voor onze dochter die het momenteel zo moeilijk heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid mee voor alle mansen die het moeilijk hebben , en steun en vrienschap een zegen zijn

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten