dinsdag, 16 mei 2023

Reacties

  1. Laten we bidden voor mijn zuster die gehandicapt is en gisteren haar heup heeft gebroken. Ze is eenzaam en heeft veel tegenslag in haar leven gekend. Dat ze de kracht heeft om verder te gaan en de hulp van Jezus en Maria om haar zware weg die ze nog moet gaan te aanvaarden.
    Bid voor mijn 92 jarige demente moeder die we allemaal helpen dat er een oplossing komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn zus is gisteren dringend opgenomen in het ziekenhuis ,bidden wij samen dat de dokters de aard van de besmetting ontdekken en de juiste behandeling geven
    Dank voor jullie gebed

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid mee voor allen die hier genoemd zijn.
    En ik vraag gebed voor mijn dochter een haar man, dat ze in wijsheid en geduld weten welke weg ze samen moeten gaan, samen of apart als samen echt niet haalbaar zou zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid mee voor al die intenties, voor alle mensen over wie het gaat, d

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid mee voor al die intenties, voor alle mensen over wie het gaat, dat de Heer ze allen moge helpen, steunen, en ook de mensen die met hen begaan zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid mee voor al deze noden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. zoveel nood in de wereld, of gewoon om ons heen. Laat ons blijven bidden om steun en draagkracht voor al diegenen die het nodig hebben. Ons vraaggebed bundelen kan enkel vruchten opleveren. Hiervoor loven en danken wij de Heer.
      Dank voor u allen die mee bundelen! Paula

      Verwijderen

Een reactie posten