dinsdag, 30 mei 2023

Reacties

  1. Loof en prijs de Heer met heel u hart!
    Dat ik de weg vind op de in Jezus Geest! AMEN DANK U VOOR GEBED

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank Heer voor het mooie Pinksterweekend. Voor het heilig vormsel dat mijn zoon samen met de andere jongeren mocht ontvangen. Laat Uw Geest hen en allen in hun omgeving vergezellen opdat Uw Liefde steeds meer zichtbaar mag worden in deze wereld
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid voor vrede in onze grote familie. Heer, zend uw Geest naar ons allen, dat we gesterkt worden om zoals vroeger open te staan voor elkaar en elkaar bemoedigen en opbeuren. Dank U Heer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank de Heer voor het Pinkster weekend!
    Graag gebed dat donderdag tijdens onderzoek van de kransslagaders een oorzaak zou gevonden worden voor mijn probleem. Dank u Vader!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heer ik bid voor genezing dat de medicijn aanslaat en mijn lichaam heelt. Dat er een einde komt aan het lange getob.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Heer, wees mij nabij zodat ik me vrolijker mag voelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Graag zou ik jullie gebed vragen opdat mijn schoondochter een job mag vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kom net thuis van mijn bezoek Loes (85) die vanavond de ziekenzalving heeft gekregen. De verzorging zorgt dat zij comfortabel pijnvrij de nacht in gaan. Ik vraag uw gebed voor mijn lieve zuster dat zij welkom mag zijn bij GOD.



    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten