dinsdag, 9 mei 2023

Reacties

  1. Gebed gevraagd voor Henk Stevens die verleden week gehoord heeft dat hij ongeneeslijk ziek is en momenteel veel te lijden heeft. Voor zijn vrouw en dochter en familie voor de vrede

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor een oplossing voor mijn kortademigheid en goed verloop bij onderzoek bij Cardioloog vandaag.dank.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik bid mee voor Henk Stevens en voor de korademigheid van de anonieme persoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. in mijn gebed neem ik bovenvermelde intenties op. Ik wil ook God danken voor de steun en de rust tijdens de voorbije dagen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Shalom ,
    Heer Jezus Christus ,zoon van God de Vader ,wij Aanbidden U en danken u dat wij ieder moment tot u moge komen,waar hoe en wat we ook zijn.
    Zegen de 17 jarige jongen die zondag zijn moeder vroeg met hem naar de Eucharistie te gaan dank U H. Geest dat u hem aangeraakt heeft! Ave Maria.

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Ook ik bid mee voor de zieken !
    ik vraag aan de Heer om méér en méér Zijn Vrede en Vreugde te ontvangen
    en aan élke naaste door te geven in liefde en dienstbaarheid !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten