donderdag, 11 mei 2023

Reacties

  1. Lieve Heer, blijf mij nabij zodat ik meer rust mag ervaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer,
    Zegen het personeel vh ziekenhuis waar ik straks onder het mes ga.
    Dank omdat U naar ons omziet.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer, wat mis ik mijn zussen die overleden zijn... vandaag heb ik weer een weemoedige dag... de mooie herinneringen maken me enerzijds dankbaar maar anderzijds ook droevig. Help mij Heer om dit verlies een plaats te geven in mijn leven. Dank U Heer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel veel sterkte … je bent nooit echt alleen … Hij is bij je & ook bij je dierbaren πŸ™πŸŒΈπŸ™

      Verwijderen
  4. Lieve Heer dank u dat u altijd naar ons smeken luistert wij bieden u al deze intenties aan mag ik ook vragen om eenheid in onze familie vrede onder alle zussen Amen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. rust, vertrouwen, innerlijke vreugde en vrede wens ik u allen toe, in gebed verbonden

      Verwijderen
  5. Graag een dankgebed omdat mijn moedertje 90 jaar na 3 wkn terug thuis is na een ziekenhuis opname … gebed gevraagd dat ze verder terug mag aansterken en blij verder in het leven mag staan .
    Dankgebed voor 7 geslaagde werkdagen op moederhuis/ verloskamer / en couveuse

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Graag gebed voor een voorspoedige bevalling van de schoondochter van een goede vriendin Nic.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten