woensdag, 10 mei 2023

Reacties

  1. Graag gebed voor mijn schoonzus Sip, die samen met mijn broer in spanning afwacht op de uitslagen van een Petscan. Dat behandeling en genezing mogelijk mag zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou gebed willen vragen voor iemand die gestopt is om nog naar de eucharistie te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Graag gebed voor mijn man, omdat hij zou kunnen vergeven en niet zeggen dat nooit. Dankjewel voor jullie gebeden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer geef mij kracht om te kunnen weerstaan aan bekoringen…hoe moeilijk het soms ook is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer, wees mij nabij zodat ik me rustiger mag voelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank Vader
    Voor mijn nuchterheid, nu reeds 37 jaar ononderbroken.
    Help mij om steeds in Uw Licht te wandelen en Uw Liefde uit te stralen naar anderen. Help mij er te zijn voor wie hulp nodig heeft.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik sluit me bij jullie aan in gebed voor zovéle hunkeringen en liefdevolle smekingen voor anderen ! Ikzelf dank de Heer om een jarenlange kilte tussen een parochiaan en mijzelf welke gisteren op een mooie wijze verdwenen is !
    Ik bid vurig voor een jonge mama in verwachting van haar eerste kind ..waarbij ze bij haar 'leverkanker 'ontdekt hebben !
    Proficiat aan de dankbare naaste broer of zus van 09.35

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik bid mee voor al jullie verzuchtingen tot de Vader met de hulp van de H.Damiaan die wij vandaag vieren.
    Ik bid ook voor onze dochter en haar gezin die overwegen om deze zomer naar hier te verhuizen. Dat God hen op verrassende wijze mag helpen. In Jezus naam.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik bid mee voor al die intenties.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Shalom,
    Heer Jezus Cristus een dag in geloof met u samen en de HeiligeEngelbwaarder,speciaal ook met Maria,s bescherming als O.L.V.van de Weg" welk beeld ik ontdekte in een kerk in Hamont,ons geloof voorziet in alles, Ave Maria .

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten