maandag, 22 mei 2023

Reacties

  1. Ik vraag om uw gebed voor onze dochter, schoonzoon en zoon, dat ze zich zich verzoenen en elkaar kunnen vergeven. Heer ontferm u.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moge wij in gebed danken de Heer voor onze kleinzoon die vandaag 18 jaar is geworden,dat ook zijn studie goed afgerond mag worden,e. Zegen over zijn geloof in Jezus Cristus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil bidden voor mijn gezin. Speciaal voor mijn echtgenoot dat hij de kinderen de liefde kan geven die ze zo nodig hebben. Ik wil graag zegen vragen voor zijn denken opdat hij opnieuw het mooie en het goede mag zien in deze wereld, in zijn medemens.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid graag mee voor alle intenties en ook speciaal voor de papa die meer liefde zou moeten geven aan zijn kinderen, wat zo belangrijk is voor hen. Ik bid ook voor de mama om sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid mee met u allen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten